Selamat Tinggal Dunia Persekolahan

Assalamualaikum . Semua . Sihat ?? Alhamdulilah sebab sihat ;)
Okay ni nak cakap ni yang saya . Saya dah nak tinggalkan sekolah !! Weeeeee .! Alaaaaaa :( . Sebenarya saya sendiri keliru . Nak berasa seronok atau sedih nak tinggalkan sekolah . Alahhh saya yakin si pembaca ni sudah hadapi dan bakal hadapi huhu. Gembira sebab tak sabar nak hadapi dugaan luar pula agak nya . Sedih ... sebab nak tinggalkan . KAWAN , CIKGU , EHEM EHEM .  Ehh ehh apa tu . Hahaha . Nanti da tak da dah berebut nak pergi kantin nak beli ayam yang besar . Ahahha itu semua tinggal kenangan ! Takde da nak bermanja ngan cikgu cikgu . Alahai tu yg sedihhhhh tu . Takde dah nak gaduh gaduh manja ngan kawan T_T . Tkdee dah kena bebel dengan cikgu sebab tidur dalam kelas xD sebab tak siap homework xD . Aduhhh mesti rindu punya ... nak cakap apa lagi heh . No idea la . Actually kan saya tengah SPM . SPM kita tamat pada 4|12|2013 lambat lagi . Doakan saya ye kalian ? Okay nak study .cehhh .. tata Asalamualaikum .
Gmbr kenangan
Bersama puan Rasidah
Guru kelas kami
Masa ni hari las belaja ngan dia :(
....

No comments: